Om ni bara visste!

Tänk om alla visste vad Familjen Tengelin håller på med!

Nu börjar hoten komma och människor fattar inte att jag gör vad som är bäst för mina barn och mej men vänta bara what goes around comes around!

En dag kommer mina barn förstå vad ni förstör för oss och jag kan lova er att ni får skiten för det inte jag!

Jag älskar mina barn över allt och skulle offra mitt liv för dom och det är en väldig stor skillnad från vad ni gör.

Pappa, farmor är inget man bara är utan något man förtjänar...Att det finns finare människor än er som bryr sig om barnen mer än vad ni gör svider tydligen lite för mycket i era ögon!

Men ett förslag väx upp ta etta ansvar visa att NI bryr er om deras bästa, låt inte eart sjuka kontrollbehov förstöra den lilla relationen ni har med mina barn! 

Varför jag skriver ut det här är för jag vet att vissa människor läser min blogg och någon vätttigare människa kanske kan då dessa människor att tänka till en extra gång! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback