Mys dag!!

Dagen har varit super mysig och vi har spenderat ca 6 timmar på stan shoppat som galningar.
Barnen har varit riktiga änglar hela tiden (nästan) lite gnäll men annars super duktiga.
Jag tänkte för första gången låta Antonio välja egna kläder när vi handlade men han var verkligen inte sugen på det haha han sa bara Nej mamma du får välja :D

Självklart var vi inne på Zara och där plockade jag på mig allt jag kunde hitta till barnen, kill kläder var som vanligt väldigt dåligt utbud på, killarna har typ bara ett litet hör medan tjejerna har typ en halv sida jätte dåligt!


Bilder på kläderna kommer i morgon :)
Juste hitta skorna jag letade efter också men i stl 23 vilket antagligen blir förstort men det fanns inte 22or någon stans :(


Barnen fick ett bil bollhav också som dom älskar haha ser ni Isabels hår helt elektriskt.

Nu tror jag att vi får ha lite köpförbud ett tag hehe

Kommentarer
Maja säger:

Härligt med shopping:) Tänkte ge mig ut på spaning idag med:)



Okej.. Mina pojkar föddes 32+3, vi spenderade 5veckor på neonatal. Jobbigaste tiden i mitt liv så tror på något sätt att jag måste försöka hantera det, bryta ner det från ett trauma till något mer mänskligt.

2011-08-11 | 08:55:08
Bloggadress: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback