Tur

Ibland har man tur min man och jag pratade lite på vägen hem om att man aldrig ser en dels föräldrar lämna eller hämta på dagis.
Tycker det är så otroligt skönt att plugga distans så man kan hämta och lämna sina barn när man vill inga långa dagar alltså.
Onsdagar ska dom vara lediga också då jag hade tänkt att vi kunde lek alite på öppna förskolan, här eller på söder.
Det är bara Isabel som vill gå hem från dagis och Antonio avdelninge har en otroligt stor gård med berg så där får man springa runt som en tok för att få tag på honom :)


Nattning :) Bel ska absolut ligga i våran säng och läsa haha
Isabel är så gullig hon springe runt och säger "Jag älskar dig"
Snälla har hon lärt sig också :P

Det är allt tur att jag har världens finaste barn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback