1 vecka kvar!

Regnat öser ner igen gud att man aldrig kan få snö.
I det här vädret har jag ingen lust att gå ut i heller då halsen börjat göra ont och eftersom att det är en vecka kvar till jul vill man ju inte bli sjuk.

Barnen är nu lediga i en hel månad vilket kunde varit roligare med snö ;)
Dom leker så gulligt Antonio tjatar på sin syster som myser med sin pappa att dom ska leka istället haha sen hör man hur dom stänger dörren och busar och leker haha så gulligt, önskar man fick vara med men det får man inte dels för att jag pluggar men också för att jag "stör" dom haha

Är inne på sista examinationen den här terminen och det blir extra jobbigt när man kommer till det här med döden vilken väg jag nu väljer så kommer döden vara där och det blir extra jobbigt när det handlar om barn vilket jag mer och mer börjar tvivla på om jag klarar av eller inte, men samtidigt någon måste ju finnas för det också och allt handlar ju inte om döden.
När man har egna barn öppnas ens ögon på ett annat sätt men någon måste ju vara stark för att finnas där om något skulle hända mina små.

Nog om depp snack ;) i morgon ska dom sista julklapparna inhandlas
Är ni klara med era?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback