Barnbutiken

Imorgon är det glögg i barnbutikerna kanske ska gå?
Är även 25% på alla bilbarnsstolar imorgon, super bra om man nu behöver det hehe
Den 12 Dec har dom 20% på alla åkpåsar också typiskt visste att det skulle hända bara för att jag köpe en förra veckan men men

Antonio var blöt som en hund när han kom hem från dagis och mamman blev mindra glad när jag såg att han inte hade halsduk eller att ens jackan var uppdragen.
Vi har bakat pepparkakor, jag skulle göra ett hus men mannen ville inte hjälpa mig direkt så självklart hann lilla damen dra ner 4 av 10 delar så nu blir det inget hus.

Bel fick även en pepparkaks klänning att ha på lucia på tisdag på dagis, Antonio har en likadan fast byxa och tröja :P dom brukar skoja och "bita" på varandra och säga mmm vilken god pepparkaka!



Nu blir det till att slå in dom sista julklapparna till barnen sen kolla på film
Puss!!

Kommentarer
Mamma Natta säger:

Hej! Nu kan du gå in på min blogg och se vem som vann biljetterna till Disney on ice.

2011-12-11 | 22:48:28
Bloggadress: http://blogg.alltforforaldrar.se/mammanatta/
Linn säger:

Hoppas du haft en fin luciadag! :)

2011-12-13 | 21:41:13
Bloggadress: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback