Bebisar

Jag har en man här hemma som är sjuk han är västa otursfågeln stakarn.
Barnen är friska som tur är och Antonio är inne på sin andra blöjfria natt duktiga killen.
Han hade bakat pepparkakor på dagis idag såg allas ahhah en del var riktigt fina medan en del var typ 3 cm tjocka men det är ju inte lätt alla gånger haha.

Den lilla damen har ett temperament som en 14 åring jisses vad händer?
Hon har världens attityd och när hon inte vill något lägger hon armarna i kors och säger hmm!! och ger en världens sne blick haha så otroligt gulligt men tanke på att hon bara är 2 år men kommer inte bli lita roligt om 10 år!
Den dagen den striden eller vad man säger eller hur!?


Imorgon är det prov i skolan ska plugga nu men känner att jag klarar det i alla fall det är ju samma sak varje kurs tycker jag man lär sig ju inget direkt nytt tråkigt nog eller så är det för att jag är så otroligt duktig och smart ;)


Sommaren 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback