Zara <3

Alltså jag är helt galet kär i Zara!
Butiken alltså, jag kan verkligen inte gå dit utan att hitta en massa fina saker och för att göra saken bättre så är det ju rea där nu :D
Hittade lite som barnen behövde och lite dom inte behövde och i morgon blir det en tur till Nacka Forum för att shoppa lite mer på Zara!
500 gick allt på så det var ju inte alls farligt sen skulle jag hitta ett myggnät till Bugaboo vagnen men fanns inte på NK så vart kan man hitta det?


tänkte inte på att dom fick nästan lika saker mer det var ju tur det :P vitt kanske inte är den bästa färgen med tanke på mat och glass och liknande men men :) kan ju vara lite kul bland deras blå, rosa och svara garderob
Jag älskar Zara!!! :D

Kommentarer
Nicole - mamma till C & gravid säger:

Jag älskade att gå med C, hon hade hur kul som helst :)

2011-06-22 | 12:17:37
Bloggadress: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback