1 månad till julafton

Ni andra som läser min blogg får ursäkta att jag blir lite irriterad men jag orkar inte med männsikor som klagar på en och inte ens vågar stå för vem/vilka dom är hoppas ni förstår.

Dagen har varit väldigt lugn har sovit inte orkar mer hämtat barn, haft samtal på dagis, bakar med sonen och sen lagat en riktigt god mat.
Kastade barnen i badet och sen somnade dom direkt :)
Mina små pluttisar har någon "Min mamma" period dom tävlar och puttas och skriker det är min mamma bara min mamma! Hahah riktigt söta när dom står som fast klistrade vi varsit ben i, inte lika roligt när det blir bråk på riktigt om det men ja ni fattar.
Antonio lär Isabel skar varje dag han är så otroligt duktig med sin syster och jag är otroligt glad att dom är så pass nära i ålder som dom är.
Dom brukar leka mamma pappa bebis, ja bebis inte barn haha
Isabel e mama Antonio e pappa och jag får vara bebis och dom är så dukriga och snälla lagar mat pysslar och säger nu måste du sova bebis och bäddar i soffan och smyger iväg haha ni skulle bara se i verkligheten det är helt underbart!


Fö ett år sen var dom så här små :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback