Agatha Ruiz de la Prada

Spanjorerna är gryma på barn kläder det vill jag lova, jag älskar ju Zaras barn kläder men nu eller jag för ett tag sen kom det två nya spanska märken till Sverige och ett av dom heter Agatha Ruiz de la Prada baby och det andra heter Tutto Piccolo.
Dom här två märkena hade mode visning på ett event där jag var och jag förälskade mig i en klänning fån just tutto piccolo klickade "hem" den men fick reda på att den var slut i lagret men också i hela Spanien ni fattar nog inte hur besviken jag blev.

Men en skjorta fick jag hem också från tutto piccolo, Antonio älskade den från första stund sötisen 
Ja som ni vet är jag inte bäst på att ta bra bilder ;) men här är den i alla fall

En klänning från Agatha ruiz de la prada



Här är klänningen jag verkligen ville ha till Isabel, bilden är tagen på eventet från mobilen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback