Börja blogga igen?

Åh jag vill verkligen börja blogga igen men jag vet inte alls vad jag ska blogga om!
Jag gillar verkligen att man kan gå tillbaka och läsa och se alla bilder från förr jag började blogga för ca 3år sen.
3 år är mycket och det har hänt så otroligt mycket under den tiden, man träffar nya vänner men det tråkiga med bloggen är att man också får skit för det.
Människor läser bloggen träffar mig kanske en gång och säger hej och sen börjar dom snacka massa skit om mig varför?
Är det värt att blogg när det blir så?
Man ska inte bry sig vilket jag inte heller gör jag vet att dom här tjejerna bara är så otroligt patetiska och tror att dom är så jävla snygga och bäst vilket dom verkligen inte är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback