Minbebis träff

Det här med att fixa en åkpåse till Isabel går verkligen inte bra jag är för lat för att åka till odenplan men hon behöver den verkligen nu när det börjar bli kallt igen annars kanske jag får beställa hem den ;)

Var en timme på Minbebis träff på Baby revelution i dag med mannen son dottern var lite dåligt upplagt måste jag säga började 12 men föredagen började inte förens kvart över 1 så vi droh kvart i vi orkade inte vänta och Isabel behövde sova.
Fick en liten goodiebag med hem och vi köpte även jag en fin blå rislampa till barnensrum.





Nu blir det att handla sen blir det en tidig natt är super trött

Kommentarer
Jenny säger:

skit snygg blogg! kika gärna in i min blogg jennytaa.devote.se och varför inte slänga in en liten kommentar med medans du ändå är där! Ha en fortsatt bra kväll kram!

2011-11-26 | 21:13:26
Bloggadress: http://jennytaa.devote.se
ENDENISE säger:

sv: Har inte hört något om att det är farligt, bara att det är omöjligt :P Barnmorskorna sa inte heller något utan dom hejade snarare på då jag ville att Staffan skulle få vara med.

2011-11-27 | 21:04:31
Bloggadress: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback