Mys dag med sonen

Det är inte alltid man har tid eller kan vara ensam med ett barn men idag eftersom att Isabel var sjuk så drog ja och Antonio till cafe opera och deras mini disco.
Han ville absolut gå dit han diggade musiken även om han inte ville dansa och skrattade glatt åt Stor & Liten som var där och dansade.
Fiskade i fiskdamen och han var väl den enda ungen som gjorde som man skulle ;) vevade in linan han kan min unge men tjej som stod där bakom hade så brottom att hon bara kastade över den i alla fall lite surt men jaja.

De bjöds på pannkakor och köttbullar och kycklingsallad väldigt gott tycker jag och Antonio.
Sen var det tävling nr 87 hade vi det roppades upp massa nr och tillsist sa jag tyvärr Antonio vi vann inte idag då blev han lite ledsen men då plötsligt roppade dom upp nr 87!
Han blev superglad och inte konstigt eftersom att han vann en DVD film med Bilar 2 kunde inte bli en bättre vinnst för honom så det har han varit glad för hela dagen och skrytit glatt om för mormor och pappa.




Efter eventet gick vi till kungsan och hälsade på Jultomten och klappade på hästarna sen gick vi in i kyrkan den som ligger där vid kungsan, Antonio älskar kyrkor det måste han fått från sin pappa :)

Snygga killens outfit idag är
Stövlar : Hunter
Jacka : Zara
Skjorta : Tutto piccolo
Mössa : Sth & franklin

Själv hade jag
Stövlar : Hunter
Leggings h&m
Klänning : Nelly


Puss på dig min älskade son tack för en mysig dag!
Hehe när jag sa tack för en mysig dag till honom svarar han tack mamma för att du följde med på disco <3
Min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback