Oiidesign

Hunter är klart dom snyggaste stövlarna som finns tycker jag och för att inte tala om hur söta deras barn stövlar är.
Jga letade som en galning efter ett par till sonen och hittade till slut men igår på Minidiscot såg jag att Hunter nu även finns på Oiidesigns hemsida.
Super bra efterom att dom inte är så lätta att få tag på annarsom man inte vill betala 200 kr extra


Mina två favorit märken finna så klart också på oii och det är The BRAND och Mini rodini och deras kläder är helt klart värda att spana in tycker jag.
Fick dessutom 50 kr att handla för på WeRFamily eventet så dom ska klart användas hade tänkt att köpa ett par byxor eller en klänning till dottern vad återstår att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback