"Olyckor händer så lätt"

Det finns olyckor man kan skydda sitt barn ifrån och itidningen läste jag om en mamma vars barnvagn vält på buss 161 alltså den bussen här vi brukar åka till mamma som alla typ vet äe livsfarlig!
Men i alla fall det jag absolut inte fattar är hur man kan lämna vagnen även om den sitter fast och gå och sätta sig.
Nu menar jag så klart om det finns en unge i vagnen, hur vågar man?
Alla som åker buss vet väl att det inte är säkert och att många kör som galningar.
Ja så mitt tips är lämna aldrig vagnen med ett barn i även om man nu har syskon som vill sitta se till att det stora barnet får sitt och stå själv kvar vid vagnen, för jag vet själv att jag aldrig skulle förlåta mig själv om någon av mina barn ramlat ur vagnen!

Det är inte gnäl!! Jag skriver precis vad jag tycker!

Kommentarer
Anonym säger:

SLUTA GNÄLL!

2011-11-23 | 21:45:25
Anonym säger:

Alltså inte för att vara elak men du klankar ofta ner på andra människor. Handlade inte bloggen om dig? Den verkar mer handla om vad ANDRA människor gör för fel.

2011-11-24 | 13:20:44
Amanda säger:

Förstår att du blir irriterad, många busschaufförer kör verkligen som idioter!! Lämnar aldrig vagnen, håller i den hårt med ett järngrepp!! Hade aldrig förlåtit mig själv ifall det hade hänt något!

2011-11-24 | 23:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback