Tid för julklappar

Fixat några julklappar till barnen och hade dom perfekta till mannenfrån versace men dom tig ju slut på två röda även om jag klickade hem dom tråkigt så nu får jag hitta på något annat men jag vet verkligen inte vad.
Men om någon kom över armbandet för killar och inte vill ha det så säg gärna till för jag vill verkligen ha det (till mannen alltså)

Själv vet jag inte vad jag önskar mig, kanske pengar till en tatuering eller present kort på kläder då allt är förstort för mig nej jag vet inte en resa till London skulle inte vara fel ;)
Det är i alla fall spikat att vi firar med min mamma och syster då hon äntligen kommer hem från Oslo :)
Ska bli så mysigt men jag hoppas verkligen att det kommer snö.

Vad önskar ni er?

Antonio hade på dagis gjort en egen lista till jultomten och så här såg den ut så gulligt!
Ungen är tokig i bilar haha

Kommentarer
Greger säger:

Haha, världens sötaste önskelista.

2011-11-22 | 16:29:22
Bloggadress: http://www.brajulklappstips.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback