What the hell

Alltså hur deppig blir man inte av det här vädret?
Jag vill ha snö så vi kan åka pulka och ha riktigt julmys och typ baka och pyssla.
Får hoppas att det blir så snart för det är ju verkligen inte långt kvar till julafton men tills dess hoppas vi på i alla fall 5cm snö ;)

Mina små kidz sover och mannen också själv har jag varit duktig har pluggat lite så där halv hjärtat haha men bätter än inget är så seg i huvudet just nu så jag antar att jag missförstod själva uppgiften.
Nästa vecka har vi praktiska övningar i skolan ska bli skoj inte lika skoj med prov dock men men

Imorgon ska jag inte sova bort hela dagen utan jag ska köpa julklappar och så SKA jag orka åka till odenplan och till Bonti och se till att Bel får sin åkpåse så hon kan sova i vagnen.

Nej nu ska jag väcka mannen och hänga upp våra nya fina gardiner :)
PUSS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback