Versace

Hej hej jag hoppas ni mår bättre än vad jag gör mår illa som bara den hoppas det inte är vinterkräkan på g.
Barnen är lämnade på dagis och jag ska snart börja plugga än så länge sitter jag bara och hänger här vid datorn och dricker frukost ja dricker inte äter ;)
Igår kom paketet från h&m och en del av versace kläderna Älskar leggingsen stl 34 men var stora i alla fall men dom behåller jag lätt och mannens skjorta var tyvärr förstor så den blir det att skicka tillbaka och en anna tröja jag köpt som satt skit konstigt och var riktigt ful också från versace.
Kommer väl ett nytt paket i morgon skulle jag tro hoppas dom kläderna sitter bättre :)

Ja nu måste jag plugga
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback