WeRFamily

Jag är helt slut efter dagens event som hölls på cafe opera idag.
Mannen vet hemma med barnen och det var ganska skönt att få vara ensam ett tag.

Ja men i alla fall så We r family på Café Opera där Hanna Graaf, Cecilia Blankens och Linda Skugge pratade om hur man får sin blogg att växa, och Stor & Liten som gör comeback på nätet vilket jag tycker är super roligt då jag som många andra belv super ledsna när Br tog över.
Disney on ice pratades det om också och jag kom då på att Antonio skulle älska det så biljetter får försöka fixas.
Goodie bagen var inte den valiga tack för det :)
Men ett stort minus var att folk hade tagit med sig sina barn, det stod att man inte fick det då tycker jag man respekterar det och gör man inte det får man inte komma in.
Det är inte rättvist att en del kämpar för att få barnvakt medan en del bara struntar i det och tar med barnen i alla fall.

Bild från eventer orkar aldrig ta så måga men en blev det i alla fall här med Atousa och Stor & liten :)




Tack i alla fall för sesongens sista WeRFamily.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback