5 september 2011

Förkylningen är på väg men det gör ingenting :)
Letar som en galning efter en mössa till Isabel fanns på NK förra året men känner inte att äkta rävpäls är något ett litet barn ska ha.
Det blir kallare för varje dag tycker jag så snart är väl vintern här redan, Antonios nya overall är på väg hem till oss då jag lyckats få den 200kr billigare från Nelly.se så jag var tvungen att slå till.
Tyvärr hade dom inte Isabels färg så den får jag leta efter.
Den här blev det i alla fall till A stl 90.



Imorgon är det loppi event ska bli skoj vet dock inte om jag ska gå själv då manen min är sjuk så det kanske bara blir jag och Isabel.

Liten blev så otroligt ledsen i dag när jag skulle lämna henne och höll i mig så hårt hon kunde så hon kommer frå vara ledig både i morgon och på onsdag.
Antonio älskar fortfarande att gå på dagis så det är jätte jätte skönt!

Kommentarer
mysan säger:

WHERE'S THE SPIRIT GIRL?

2011-09-05 | 21:08:33
Bloggadress: http://myedenvad.blogg.se/
Viola 22årig tvåbarnsmamma säger:

Svar: vi tycker uppenbarligen inte helt lika här märker jag:) Eftersom man aldrig på förhand kan veta hur ledset barnet skulle jag inte ta den risken. Sen ser jag faktiskt ingen poäng i varför så små ska ha smycken alls, vill de ha det får de för min del vara så gamla att de kan fatta det beslutet själva.

2011-09-05 | 23:37:13
Bloggadress: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback