Hunter x 2

Idag hittade jag äntligen ett par Hunter till Antonio stl 28!
Alltså är dom väldigt små i stl då han brukar ha 25/26.
Men jag är så glad att jag hittade dom fanns inte på Åhlens city i rätt stl sen fick jag tips om att dom kanske fanns på Mathilde och ja där fanns dom!
Massa olika färger från jätte små till stora och jag älskar dne lilla kartongen man får med, så gulligt!


För att se hur små dom är så ställde jag mina där också.
Mössan som jag letade efter hittat efter hittade jag på Name it, 99kr vilket var tur eftersom att Isabel vägrar att ta på sig den :/

Kommentarer
ENDENISE - Mamma till 2 i December säger:

sv: tack för upplysningen :)

2011-09-21 | 13:14:42
Bloggadress: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback