Tillbaka

Vinnarna i tävlingen är dragna och kontaktade :)

Har varit lite off från bloggen då jag helt enkelt inte haft någon lust att blogga, hamnade efter med plugg då jag har dragit mig för att ens öppna uppgifterna men nu när jag kollade på dom var dom inte så svåra som jag trodde så det här ska jag fixa! Två veckor kvar på två kurser sen blir det lite lungnare som tur är, läser ju 4 kurser just nu
Natur A, Religon A, Datorkunskap och Social omsorg.


Nu till något helt annat
Fick 25% på en åkpåse från The Buppa Brand så en Black Star är på väg hem, tvekade lite om en åkpåse var nödvändigt och kom fram till att det var det ;)

Nu kom maten hem kebab mmm :)
Puss så länge

Kommentarer
Rumah Dijual säger:

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.

2012-02-09 | 15:55:15
Bloggadress: http://www.bejubel.com/sell/110/Properti.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback