We R Family

Idag var det årets första WeR Family på fotografiska.
Lite modevisning från Tutto Piccolo och dessutom var det 10% på nyheterna och 50% på höstkläderna
så jag passade på att köpa en liten sparkdräkt? till Valentino eftersom jag älskar Tutto Piccol och har kollat in den redan innan jag blev gravid. Bild 2
Fick även en extra goodie bag då jag bloggar för loppi också (skulle bytt till den men var lite korkad och beställde visitkorten till den här bloggen)
Man fick lite gratis saker från Bambino också som aldrig är fel nu när man ska få en bebis.

Här är lite saker från goodie bagen, snutte filt och super gulliga tossor från Elodie Details!
Ser absolut ifram emot nästa Loppi event :) utan barn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback