Bebis namnlös

För en vecka sedan låg jag på badrumsgolvet och födde bebis SJUKT alltså helt galet så svårt att fatta!!
Nu ligger bebis på sin pappas bröst och sover och mina två stora skatter ligger i sina sängar och sover.

Gud så jag längtade efter att jag skulle få använda Donkeyn men nu har en vecka gått och han har bara testat den inne men i morgon kanske det kan bli första turen ut, vågar inte riktigt gå ut med honom :P han är så liten och äter typ hela tiden.

Valentino men haha ja det gör tydligen inte hans pappa så nu är bebis lite namnlös eller ja han kallas Valentino men mest för bebis.
Min mamma tyckte absolut att han ska ha ett svenskt namn då vi bor i sverige men haha absolut inte!
C kan inte riktigt komma på något bra namn som vi båda gillar.
Så det återstår att se vad bebis ¨ska få heta, lättast kanske är om han bara heter bebis ;)



Kommentarer
Helen-mamma till L&E säger:

Men bara Valentin då så blir det lite försvenskat men jag tycker Valentino är jättefint och passar honom :)

2012-08-12 | 20:11:26
Bloggadress: http://helenm.blogg.se
Hannele - mamma till två prinsar säger:

Häftigt att föda barn i sitt hem ^^

2012-08-16 | 13:45:03
Bloggadress: http://www.hannele.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback