Framtiden

Ingen rast ingen ro ;)
Skolan har börjat igen och jag har redan missat två veckor av kurserna.

Känns så stressande att jag måste plugga så länge 1½ år så är gymnasiebetygen klara sen måste jag jobba i 1 år sen plugga/jobba i 2år på YH och sen är jag klar!

4½år! Vet inte om jag vill slösa bort 4½år för att KANSKE få det jobb jag vill ha eller om man ska försöka få jobbet utan den utbildningen man borde ha, är ju USK men för att öka måste man plugga 2 år på YH.

om 4½ år är jag redan 27½år! alltså hur sjukt är inte det och jo jag tycker det är sjukt mycket, åh jag får ont i magen av att bara tänka på det här..
Det svåra är ju om jag ska välja bort YH och om jag ska ta en pause från skolan nu när Valentino är så liten och "spara" pluggandet tills han är 1½ så han kan stanna hemma ett halv år till och börja på dagis när han är 2år istället för vid 1½.... SÅ SVÅRT!!!

Kommentarer
Anonym säger:

Heter han Valentino nu igen?

Svar: nja inte riktigt bestämt än haha
annatengelin.blogg.se

2012-08-18 | 21:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback