Höst

Idag var det super kallt på morgonen vid halv 9 var vi påväg till dagis och jag insåg ganska snabbt att det var super dumt av mig att inte ta på barnen jacka, lämnade Isabel och vid 9 när vi var på väg hem insåg jag att det var ganska bra att hon inte hade jacka för då vart det super varmt ute.

Min stora kille åkte med mormor till landet och ska sova där en natt och jag saknar honom redan sjukt mycket och det känns så tomt när jag nattade Isabel och han inte låg där i sin säng :(

Ja hösten är här till och från men nu är det allt det roliga händer, massa event och pressvisningar och sånt super roligt att komma ut och göra lite grejer!

Först på listan Bugaboos pressvisning av Camelon 3
sen We R Family event
och Kundkväll på Brio store


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback