Nedräkning

Nu sitter man här 9 dagar kvar till Bf känns inte lika jobbigt längre :P
Antonio kom 9 dagar innan bf men på natten så såhär långt har jag aldrig gått haha men har får väl ta sin tid finns inget som gör att den lilla envisa kille vill komma ut.

Barnen är på dagis dom valde själva att dom ville dit i dag så då fick dom så klart det, lite typiskt när jag väl hade tänkt att ha dom hemma :P

Igår hade jag en egen liten mamma dag alltså en dag med bara min mamma och jag vi tog en tur till farsta och sen tog vi med lite lunch hem mysigt och trevligt då det var evigheter sen jag och mamma gjorde något själva.

Sushi blev det sjukt gott!
Nu längtar jag bara efter att få äta Brie ost <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback