Allt det här med julkalender

 För det första vill jag bara säga att mina barn får kolla på den men jag blir sjukt iriiterad som vanligt på vuxna människor som måste trycka ner folk som tycker vissa saker i julkalendern är fel!

Redan första avsnittet reagerade jag på att dom lekte anden i glaset och barnen för jo jag tycker det är fel jag tycker inte man ska leka med sådant skit för jo jag tror på sådant och jag vill inte att mina barn ska kolla på massa små dumma ungar som göra dumma saker!

Men nu ja nästan en vecka efter julkalenderna startat är det världens snack på fb om just det här och jag ger blanka fan i att andra tycker det är okej men som sagt jag äcklar mig på att andra som tycker det är okej inte bara kan acceptera att det finns dom som inte tycker att det är okej!
Och att dessa människor slutar förlöjliga oss som inte tycker det är okej, för fan väx upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback