Mina duktiga små

Igår och idag somnade barnen på 10 min helt själva fatta vilka framsteg, från att ha hoppat upp och ner minst 90 gånger och sprungit ut och in säkert 70 gånger. Super stolt ät jag ska ni veta, vilken frihet att inte behöva ligga där tills dom somnar!
Mateo sover fortfarande hela nätterna och jag har nästan för mycket ensamtid nu ;) men jag ska absolut inte klaga.

Dagen idag var allt annat än rolig kan jag ju säga det blev kaos för att det inte fanns pulkor kvar på ica en tur till farsta blev det och väl där bröt alla tre barnen ihop för dom var trötta och hungriga ja det var verkligen kaos men andas andas så fixar sig det mesta :) efter ett besök på McDonald så var alla nöjda och glada igen men då var klockan så mycket att dom bara hann åka pulka fyra gånger men vi går upp tidigt imorgon istället och åker så mycket vi bara kan ;)

Kommentarer
stina säger:

hejsan! jag undrade om du ville göra bloglovinbyte med mig? http://www.bloglovin.com/blog/869430/stina-kemi det är länken till min bloglovin, säg till om du har börjat följa mig och vilken fölljare du blev, följer såklart tillbaka! :)

2012-12-02 | 11:48:47
Bloggadress: http://stiinakemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback