En del borde skämmas!

Alltså visst folk kommer aldrig sluta att förvåna en men ibland undrar man vad det finns för konstiga människor!
Läste i Föräldrar & barn att någon inte tyckte att Anna W metoder eller boken var så konstig att ja det var inget fel på boken och att hon tyckte det var konstigt att Annas dotter skrivit en bok om uppväxten och att den varit dålig.
Den här konstiga människan skriver också "att uppforstra ett barn är svårt, jag undrar vad min dotter kommer skriva om mig när hon blir stor" Alltså va!? är människan frisk?
Mitt mål som mamma är att vara den bästa mamman jag kan för mina barn och inte fan kan jag ens tro i mina vildaste drömmar att mina barn kommer skriva hämska saker om mig om dom nu skulle skriva en bok.
Man är fan inte frisk om man tror att ens barn ska skriva att man behandlat en dåligt under barndomen.

Så en del som blir gravid igen men inte ens kan ta hand om sitt första barn ordentligen alltså allvarligt har människor ingen skam i kroppen!
Finns det inte människor som kan hjälpa till och se till att människorna först tar hand ordentligt om sitt första barn!

Åh jag blir så arg!!

Och mammor som sitter på fb och ställer frågor i olika grupper och frågar om andras syn på saken och när dom får ett ärligt svar men kanske inte det dom väntat sig ja då jävlar då får man minnsan inte kommentera mer, fan frågar man något frå man vänta sig ett ärligt svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback