En vanlig måndag

Antonio och jag är hemma idag, jag för att jag är magsjuk och Antonio är förkyld och ville som vanligt inte gå på dagis.
Ingen praktik förrens på torsdag eftermiddag ganska skönt men ingen ledighet får man för det ;) måste plugga och här sitter man och betalar otroligt roliga räkningar.
Nästa månad blir det att beställa extention set till Donkey har typ tjatat i tre månader men det blir lixom aldrig av och csn är ju inte bäst på att dela upp pengarna lika varje månad haha men nästa månad blir det i alla fall.
Har lovat mig själv och barnens pappa att jag inte ska shoppa så mycket och att vi ska ha en budget på maten vilket vi aldrig haft och jag inte känt att vi behövde men nu när en liten på väg är det väl lika bra att börja spara lite :)

Gick inte så bra förra månaden då barnen behövde nya kläder och handlar man på Zara är det lätt att tusen lapparna flyger hehe.
Och att det var VIP kväll på barnbutiken hjälpte inte heller men nu är det slut med sånt.




Testade liggdelen och åh vad jag längtar tills man får använda den <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback