Mat mat mat och lite mer mat

Mina bm har klagat lite att jag äter förlite men nu äter jag fan minst två gånger om dagen och mycket haha det syns kan man ju säga upp 4 kg redan riktigt ångest så i morgon ska jag försöka träna lite Zumba när jag har en hel dag ledig.
Mat är ju oftast sjukt gott och mackor med ost jag dör!
Ja godis och chips är ju underbart!
Barnens pappa retar mig för att jag äter så mycket fick ju i mig ett 20 pack Chikennuggets på McDonalds sist.
Och på praktiken känns det som att man inte gör annat än äter, frukost vid 9, lunch vid 12 och sen fika vid 3.

Just nu sitter jag här och äter min nya favorit

Lite sånt men hallon på rena drömmen alltså :) sjukt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback