Praktik på Astrid Lindgrens

Praktiken började i måndags och i dag onsdags var jag ledig och på torsdag blir det kvällspass.
Det är ett otroligt intressant jobb men också väldigt väldigt VÄLDIGT jobbigt psykiskt tycker jag.
I alla fall när det är riktigt sjuka barn som är precis i ens egna barns ålder men man blir så otroligt tacksam för att ens egna barn är friska.
Tur att jag inte fick en plats på Neo kan jag säga nu, skulle allvarligt talat inte klara det då jag fortfarande inte kommit över alla känslor som fanns där.
4 veckor ska jag vara där och det kommer gå så fort tror jag, dagarna jag varit där har bara flygit iväg sjukt snabbt.


Antonio och Isabel har fått massa utslag av olika saker som dom äter så det ska bokas tid hos doktorn så ska dom fan få göra tester så dom ser vad det är.
Antonio hade det när han var liten och doktorn sa att det försvinner, visst det gjorde det men har kommit tillbaka i perioder och nu när Bel också har det så ska det kollas upp.
Dom båda kan tycka att dte är otroligt jobbigt när det börjar klia, så det är prio 1 i morgon.


Bilden är tagen ca 15 min efter maten så lite har försvunnit men det håller i sig i ett par timmar.

Kommentarer
Tina säger:

Oj stackars lilla tjej som har fått massa utslag :( hoppas att ni får tid hos doktorn snart så att ni får reda på vad hon och hennes bror är allergiska mot.Lycka till!

2012-02-16 | 07:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback