Vecka 17

Det känns som tiden flyger iväg nu när man väntar sitt tredje barn, med Antonio gick det i snigel fart och med Isabel gick det lite snabbare men ganska långsamt men nu redan vecka 17 känns som jag fick veta det för två veckor sen.

Har sen ca två tre veckor tillbaka känt liten röra sig i magen och två gånger fått ordentliga karetesparkar från liten.
Illamåendet försvann ett tag men är nu tillbaka värre än innan och man kan ju bara hoppas att det inte håller i sig tills liten kommer ut.


Så här fin är våran Donkey nu :)

Kommentarer
Anonym säger:

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :) Klicka på länken & läs innan ni frågar ngt! :)

Förlåt om du inte vill ha sånt här, men antingen så hade du inga "regler" eller så fattade jag "reglerna" fel :)

2012-02-23 | 17:33:13
Bloggadress: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback