Julklappar/ Julafton 2011

Barnen fick mycket fint, lite spel som var väldigt uppskattat.
På själva julafton var vi hos min mamma och min syster som kom hem från Norge, super mysigt och trevligt.
Kalle anka kollade vi på men det var bara jag som såg hela, vid 7 körde jag hem mannen och barnen och åke hem till mamma igen för att få vara lite ensam med mamma och syster det var också super mysigt och kvällen slutade med att vi åkte hem till mammas kille och hans barn.

Så här fina var dom på självaste julafton :)
Antonio har svarta jeans från cubus och sin fina skjorta från Tutto Piccolo
Isabel har en underbar klänning och strumpyxor från Tutto Piccol


En del av julklapparna.
Dom fick varsina par Uggs ja ni kan ju gissa vem som fick vilket par haha
sen en varsin op från VossaTassar så mjuka och sköna.

Kommentarer
Tessan säger:

Vilka sötnosar =)

2012-01-09 | 06:37:59
Bloggadress: http://eliasmamma.blogg.se/
jessica säger:

fina onepices

2012-01-21 | 17:15:41
Bloggadress: http://www.nattstad.se/pez

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback