Tyst och stilla

Dom senaste dagarna har varit helt underbara. Vi har haft riktigt mysigt.
Vi har badat och barnen älskade det och sen vann jag ju 4 Disney on ice biljetter så där var vi i onsdags helt underbart och när dom gjorde Ariel fick Antonio åka med i båten på scenen avis blev både jag och hans pappa.
Isabel skulle också fått följa med men tyvärr åke mamman från den andra familjen med sina barn så min man och Bel fick inte plats, väldigt dåligt då våra barn var mindre så vi tyckte att han kunde fått åka istället men men så blev dte i alla fall och Antonio var ledsen först men sen när dom kom tillbaka och jag berättade att alla barn inte lls fick åka med då tyckte han det var spännande att bara han fått göra det haha.

Igår var grabbarna ensamma och badade medan jag och Bel vilade hemma och idag har vi fixat lägenheten och jag längtar verkligen tills vi kan fixa upp lite här hemma med att måla och så.
Ett nytt bord står i alla fall i köket stort och bra.
En liten början.

På måndag börjar barnen på dagis och jag hoppas på jobb jobb jobb!!

Ha det bra puss!!

Kommentarer
Ellen säger:

Vilken fin blogg du har :) Älskar designen!

2012-01-06 | 17:51:11
Bloggadress: http://ellenyees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback