17 junli

Suktar som bara den efter en vagn till bebisen men åh jag vet verkligen inte vilken var ju inne på MB swift men jag vill inte ha honom vänd fram vid 6 mån :/ sen Akta gracos nya evo den är ju billig men haha just priset gör mig riktig osäker 4 tusen för en hel vagn med liggdel och sittdel känns lite billigt, väntar nog tills den kommer ut i butik så man kan testa med barn i.

Idag blir det en lugn dag då jag har så ont i huvudet och inga alvedon hemma så barnen ska snart få kolla på Rio medan jag tar det lite lugn så kanske vi orkar ta oss till parken efter lunch.
Nästa vecka börjar dom på dagis tvekat länge om dom verkligen ska gå men jag tror det är bäst för dom just nu känner att jag är världens tråkigasta mamma som knappt orkar gå ut med dom eftersom jag typ alltid har ont i huvudet eller magen eller så men om liten vill titta ut snart kanske det blir bättre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback