Första eventet 2012

och många fler ska det bli ;) nästa är loppi sen står mammabloggalan på tur.
Igår var jag på event med Atousa, Cassandra och Jessica, vid odenplan någonstans.
Man ska ju vara ärlig så lite besviken blev jag allt, det  var väldigt litet och inte alls som man kunde föreställa sig av bilden, men trevligt att göra något annat.
Det bjöds på frukt och lite bubbel, åh nu blev jag sugen på cider haha
Vi blev fotade och Cassandra och Jessica fick en konstig fråga haha om dom bloggade tillsammans!?
Typ som jag och Maya anses att sitta ihop när vi är ute på stan för att man är lika eller vadå?
Fick med mig en söt och faktiskt väfylld goodiebag.


Massa god frukt och bubbel.
Fanns någon jätte konstig frukt som såg ut som jätte citroner men smakade ingenting vad är det?

Dom två första bilderna är med kläder från Blingo


Från Vossatassar


Från Nova Star


och från Rockefella


Och så klart Goodiebagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback