Nästan gratis shoping

Barnen är i någon blåk period sjukt jobbiga, retas och slås typ hela tiden, hoppas det går över snart.
Dom var på dagis i dag och jag tog en tur på stan för att hämta ut biljetter till förhandsvisningen av Spegel spegel sen passade jag på att shoppa lite :)
Var inne på Barnbutiken och blev helt förälskad i den nya blåa färgen till Donkey så den ska absolut köpas :)

Igår fick vi hem Linas kasse och det var premiär för bankassen som vi lagade i dag, portellini med bacon och dolmino sås sjukt gott tyckte jag i alla fall Antonio rörde nästan inte maten och Bel åt bara bacon.

Imorgon ska jag och Antonio ha en ledig dag då ska vi till farsta och han ska få klippa sig :)
han har väldigt långt hår nu haha tycker han är super söt i det men lite behövs för det växer så snabbt.


Det nya till min lilla Tino :)
Bodyn fick jag gratis, byxorna 25% rabatt och 20% rabatt på haklappen och napphållaren också!
Sjukt bra!

Kommentarer
Annika säger:

Fin blogg :)

2012-03-22 | 14:17:58
Bloggadress: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback