Trött delux

Kl är bara halv 11 och idag hinner jag inte vila innan praktiken men det ska ng gå bra :)
Barnen är på dagis, min lilla skatt är lite bebis just nu och har napp med på dagis och hon brukar aldrig använda napp annars och gjorde inte heller det när hon var bebis.
Känns otroligt skönt att det bara är tre dagar kvar på praktiken då jag tycker det är otroligt jobbigt att då dit innan barnen vaknat på morgonen eller precis när dom vaknat.
Eller att man bara får se dom 2 timmar på morgonen och sen inte förrens dom vaknar på natten och man märker på båda att dom också tycker det är jobbigt att jag är borta ovanligt mycket.
Så nu hoppas vi på en kort praktik i nästa kurs sen läser jag ju på distans och när lilla bebis kommer ska mina andra små få vara hemma så mycket det går utan att dom mister sin plats på dagis



Hahah ja så här snygga kan man ju också vara!
Atousa och jag på event i tisdags :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback