Ultraljud

vecka 18+5 så nu byter vi dagar på lördagar och BF är 10 augusti.
allt såg bra ut och min lilla plutt busade verkligen i magen när hon skulle mäta honom :)
japp japp hon trodde det var en liten pojke <3
Jag var 100 på att det var en liten tjej men nu ska va antagligen få en liten prins till.
Ett Notch ultraljud tyckte doktorn att jag skulle göra också hoppas allt ser bra ut där också.

Första bebis kläderna är inhandlade också, en tradition att köpa bernens första plagg efter ultraljud.
Jag har namnet klart men nu gäller det bara att övertyga barnens pappa också ;)
Åh min lilla skatt jag längtar som en tok efter dig redan nu!!!

Kommentarer
Tina säger:

Ååhh va mysigt för er med en liten grabb till:)

2012-03-16 | 07:47:14
Tina säger:

Ååhh va mysigt med att ni kmmer att få en liten grabb till:) Grattis!

2012-03-16 | 07:49:23
~ L I N N ~ säger:

Godmorgon!

Hade du en bra start på helgen igår? :D



ps. Vill du t.ex ha en ny header, ny design, skyltar, kodning eller kanske en signatur till din blogg? Just nu har jag en tävling där du kan vinna presentkort på det hos en tjej som är jätte duktig! :)

Direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-presentkort-pa-jojjodesign.html#comment

2012-03-17 | 12:58:57
Bloggadress: http://linnhahne.blogg.se/
Vanilla - mamma till Lilla hjärtat ♥ säger:

Åh, vad mysigt med ultraljud! Så gjorde vi också, vi köpte också de första kläderna efter ultraljudet! :-)



Hoppas att du har en bra helg!

Kram



PS Kika gärna in hos mig och tävla om fina amningskläder! :-)

2012-04-14 | 11:41:59
Bloggadress: http://byvanilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback