Vecka 20

Halva tiden!
Antonio fick känna första sparken i dag, innan pappa c också :)
Barnen tog ett bad och var kvar där i över en timme men dom har så otroligt roligt tillsammans så tiden bara flög iväg att det vatten över hela golvet och alla ny tvättade kläder vara blöta igen gjorde inte så mycket.




Tycke jag går in i en ny vecka varje dag men även om jag redan är i vecka 20 så känns det otroligt konstigt den här gången lite läskigt faktiskt vet inte riktigt varför.
Så overkligt att jag ska få en son till, kommer ha två små prinsar!
Min lilla Tino <3 och min stora Tonito <3 passar väldigt bra ihop.
På tal om bebis ja vi får ju se hur det går med vagnen som ni ser ha nu Antonio intagit plats nr 2 och ja kan ju säga att min lilla kille som ALLTID hatat att åka vagn nu verkligen hoppas upp frivilligt i vagnen varje dag :P
På gott och ont, då han idag frågade vart bebisen skulle ligga och jag försökte lite snällt säga där du sitter, men NEJ det fick han absolut inte men ja dte är ju 5 månader kvar så vi får hoppas att han ändrar sig haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback