Finns inget finare än syskonkärlek!

Man säger ju ofta att det finnaste som finns är kärleken mellan en mamma och hennes barn men hur mycket jag än älskar mina barn så tycker jag allt att syskonkärleken övervinner allt!

Att se hur otroligt fina barnen är med varandra får mitt hjärta att smälta och att att bara ha 19 månader mellan dom är så underbart och perfekt tycker jag.

Isabel hade ätit middag och skulle tvätta händerna hon är borta en stund och kommer sen in i köket och går direkt till Antonio och frågar : Antonio hjälpa mig?
Så söt och Antonio hoppar glatt ner och säger Mamma jag ska bara hjälpa henne, Isabel ska jag hjälpa dig?
Isabel svara jaa hjälpa mig så går dom iväg.
Antonio kommer tillbaka och säger Jag hjälpte henne för hon kunde inte riktigt <3


Så när dom skulle sova höll dom på att busa och Antonio ville sova brevid Isabel :)
Gud så otroligt fina båda två och jag älskar dom så otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback