Hur får man henne att sova!?

Kvällarna här hemma är sjukt jobbiga inte nog med att man är gravid och svårt att hoppa upp och ner ur sängen så har man en liten prinsessa som har jätte svårt att somna.
Blir helt galen nu har dom eget rum och dom sover i varsin säng vilket dom inte gjort innan.
Så först satt jag i Antonios säng tills han somnade tog typ 1 min sen ska liten krångla inte vilja sova ligger och pratar och väcker Antonio sen vill hon att jag ska ligga bredvid henne.
Jo tjena mina höfter dör, skojar inte känns som dom håller på att lossna, nu när man är ensam önskar man att det fanns dett lätt sätt att få båda att somna  hur gör man!? 

Tog över 2 timmar att få henne att somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback