Mammabloggalan 2012

Ett underbartdygn!
Det var en superbra mässa och super måga tävlingar och utlottningar så det gjorde det hela mycket roligare.

Mässan


Det var modevisning av Putto Piccolo också men samma kläder på Loppi visningen så jag skippar dom bilderna :)
Det fanns mycket fint och jag köpte två mössor frå ED till barnen en svart och en rosa som dom nu springer runt i här hemma.
Brands for kids hade även bra rabatt på kläder från Putto Piccolo men dom finaste plaggen därifrån har ju redan barnen :P
Man fick även väldigt mycket bra gratis saker som sittdyna till vagnen och en organizer från Brio.

Lunchen och middagen var super goda!
Middagen serverades vid 8


Under middagen var det lite pris utdelning två van varsin teutonia vagn vid den här tidpunkten var jag lite bitter för jag inte vunnit något ;)
Dom kom till paketet med tre bilbarnsstolar och jag bara antog att jag inte skulle vinna men så plötsligt hörde jag mitt efternamn ropas upp!
Fattade inte att det var jag haha men jag gick upp och började nästan gråta skyller på mina gravidhormoner
men FAN va glad jag blev!
Tre acta graco från ålder 0-12 år alltså en till varje barn kunde ju inte blivit bättre!
Så tack så otroligt mycket!!!

Och här är all tre jag vann
Den i kartongen
är Bältesstol som är för barn mellan 15-36kg – här har vi en nyhet från AKTA GRACO deras nya bältesstol Nautilus Sport värde 1795kr
Den i mitten Bakåtvänd bilbarnstol som är för barn mellan 9-25kg 4/5 år – här har vi den fantastiska stolen Akta Graco BeLogic värde 3695kr som även är + testad
Den hel svarta Babyskydd som är för små barn mellan 0-13kg – här har vi stolen Akta Graco Logico S med bas värde 1995kr

Fick ta en taxi hem haha snubben som körde tyckte det var as grymt att jag vunnit alla :P

Här har barnen sina fina mössor och en bild på lite av det jag fick med mig hem och då menar jag verkligen lite! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback