Mitt i ensamheten

Efter att barnens pappa varit här några dagar/nätter så känns det otroligt ensamt och tråkigt när han inte är här.
Barnen sover och jag har verkligen inget att göra, sitter och äter en chokladboll och har fixat lite disk.
Skulle behövas städas men jag orkar verkligen inte känner mig så klumpig haha



Vi hade en mysig valborg även om vi inte gjorde så mycket, var på gillmiddag hos mamma och sedan åkte vi och kollade på elden här där vi bor och avslutade kvällen med att äta jorgubbar med mjölk och socker.
Sen slockade barnen direkt och vi kollade på filmern RED grymt bra var den.

Imorgon är det vanlig vardag och jag ska till Bonti och reklamera mitt Donkey chassi! och fixa nya spännen till min organizer som gick sönder i dag.

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback