Svar på en annan fråga

Emmy om Svar:
Jag är mer nyfiken på hur ni har råd med allt detta? Du pluggar
Och vad får man då 8000 i CSN och din man jobbar inte alls om jag förstått de rätt?? Jag menar vagnarna du köper är ju inte billiga direkt.


Hej kan säga så här jag har råd och det är huvudsaken, ja jag pluggar och vad man får i månaden är väldigt väldigt olika och vad barnens pappa gör eller inte gör är inget jag vill skriva här :)
Men sen brukar jag sälja en vagn för att köpa en annan så det brukar gå på +-0 oftast men som jag skrev innan vagnar är mitt intresse så även om andra tycker det är mycket pengar tycker inte jag det :)

Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie säger:

det är sååå drygt att folk ska lägga sig i ens ekonomi hela tiden. det har inte dom med att göra alls!!

2012-05-27 | 12:01:27
Bloggadress: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback