Tankar just nu


Jag vet inte riktigt vad jag känner om jag ska vara ärlig, på ett sätt skulle det vara så skönt om han kom nu så man slipper oroa sig men sammtidigt får han absolut inte komma nu eftersom att det kan innebära att han får komplikationer vilket jag absolut inte vill.

Jag vet att jag inte får stressa så mycket men det är otroligt svårt att ha två "stora" barn hemma och bara vara hemma inte göra något.
Känner sån enorm skuld mot dom och jag har lovat att vi skulle åka ner till skåne i sommar och bada och sen till kolmården Antonio kommer blir förkrossad om det inte blir så och då är det mitt fel.


Magen är hård som bara den och Bricanyl tabletterna var sjukt obehagliga att ta, började skaka som bara den kände mig febrig så jag hoppas jag slipper ta fler.

Barnens pappa bor i alla fall hemma just nu så det hjälper ju en hel del tur att jag har honom :)
Magen just nu..

Det mesta inför bebis är i alla fall klart många tyckte jag stressade man att köpa allt men nu är det en sak mindre att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback