Vecka 29 <3

Idag går jag in i vecka 29 redan och jag känner bara mer och mer att jag vill att tiden ska gå lite långsamare, känns som att vi inte kommer hinna med något alls i sommar och att jag inte vågar åka någonstans för att han kan titta ut när som, bara 4 veckor kvar till första delmålet som så klart är att gå över vecka 33+0

Känns som att det kommer lyckas men att vi inte har mycket tid i alla fall 8 veckor på sin höjd och då ska vi hinna med att åka till skåne och kolmården och sen till landet och dessutom fixa till barnens rum och bebisens och mitt rum.

Ja väldigt lite tid helt enkelt, vilket inte är så farligt om det inte vore för barnen om liten kommer nu eller om ca 4 veckor blir hela deras sommar förstörd och det vill jag absolut inte så det är väldigt blandade känslor runt allt nu.
Och vad jag menar med förstörd för er som inte förstår så är det ju så att om han födds förtidigt måste han ligga på NEO vilket betyder att jag och hans pappa måste vara i stan hela tiden...

Nej jag ska inte bara vara neggo ;) han buffar som bara den sparkar precis under högra revbenet gör skit ont men känns väldigt bra att veta att han lever ;)
Svårt att andas få jag ganska ofta och sova är det svåraste som finns just nu haha men allt är det värt det.
Han svarar på buffar väldigt mycket och älskar när hans pappa pratar med honom och klappar på magen.






Super dåliga bilder men jag orkar inte ta några bättre idag, kanske byts ut i morgon :)

Kommentarer
Tina säger:

Du börjar få en liten mage hehe :)

2012-05-20 | 20:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback