Vecka 30!

Jag
Helt sjuk och jag får lite ångest då och då, tre veckor kvar till mitt första delmål känns så sjukt!
Jag får panik och då menar jag verkligen panik när jag tänker på att jag är inne i vecka 30 nu!
Vill stoppa tiden..
Mina lungor tar upp 20% mer syre än vanligt och det är det som får en att känna sin anfådd.


Bebisen
Barnet växer och växer. Nu börjar proportionerna likna ett nyfött barn. Hjärnan växer och veckar ihop sig mer och mer. Nu är det trångt därinne, men barnet kan fortfarande slå kullerbyttor och röra sig ganska fritt. Många mammor säger att om barnet rörde sig mycket i magen är det aktivt även utanför.
ca Vikt 1 600 gram 38 cm


Jag och min lilla mage idag :)
99% av alla som ser min mage säger "Oj vilken liten mage!"
"Jag trodde du var i dom första månaderna"
Haha bättre det än att man ser ut som en stor boll ;)

Kommentarer
Fanny - foto&vardag säger:

Hoppas allt går bra med bebisen! :D



Skulle vara kul om du ville ställa en fråga i min frågestund, med tema foto!

Direkt länk till frågestunden till frågestunden:

http://pixelin.blogg.se/2012/may/fragestund-foto.html

2012-05-26 | 15:34:19
Bloggadress: http://pixelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback