Vikt komplex

11 kg har jaf gått upp sen jag blev gravid, 63kg väger jag nu.
När jag väntade Isabel gick jag upp 13kg och några månader efter hon föddes började jag träna, jag tränade som en galning 6-7 gånger i veckan.
Sen jag var liten har ja haft kompelx för min vikt då jag faktiskt var ganska tjock redan som liten och känslorna finns kvar.
Även på bilden här nere tyckte ja att jag var väldigt tjock och ville gå ner minst 5kg till, nu är jag gravid och magen är det som jag tycker är okej att den växer, att kolla på mina ben och armar och dom här kärlekshandatgen nej usch  och fy!
Det här är något jag kämpar med varje dag att försöka tycka det är okej att gå upp i vikt.
När bebis tittar ut ska jag självklart börja träna igen men den här någon på ett bra sätt och äta bra mat, sist jag tränade åt jag bara naturdiet.
Hur mycket jag än går upp så är mitt mål att gå ner till 50kg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback